fredag 17. oktober 2014

oppdrag 6

Arbeidsuke

I uke 42 var alle elvene i 10.klasse på lundehaugen 4 dager i jobb uke , Mandag, tirsdag, onsdag og torsdag og fredag var det vanlig skole igjen.

Jeg jobbet på pastabakeriet, det e er egentlig ikke noe jeg kunne tenke meg å jobbe med men jeg tenke det var noe jeg ville prøve å jeg syntes egentlig det var ganske gøy å det er en type jobb jeg egentlig kunne tenke meg som helge jobb eller noe på vgs.

Litt om pastabakeriet -
I 2010 pusset vi opp og utvidet vår frodige og fargerike kafe. Nå kan vi ta imot opptil 80-90 gjester og vi holder åpent fra kl 10-20 mand.-tirsd, 10-22.30 onsdag-torsdag, 10-22 fredag- lørdag, søndag kl. 14-20. Cafeen liger mitt i hjerte av Sandnes , 1 min fra buss og tog! Med herlig mat.






http://pastabakeriet.no/cafeen/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar